Bezorging

De koelverse maaltijden worden bij u bezorgd door vrijwilligers die het leuk vinden om met mensen in contact te komen. Wij streven ernaar om de maaltijden zo veel mogelijk door vaste vrijwilligers te bezorgen.
Doordat de maaltijden in speciale koelboxen worden bezorgd behouden zij de gewenste kwaliteit. De maaltijden dienen in de koelkast bewaard te worden. De stichting staat niet garant voor de smaak en kwaliteit van de maaltijden als u deze buiten de koelkast bewaart, invriest of als u de maaltijd na de uiterste gebruiksdatum consumeert.

Onze vrijwilligers vinden het geen probleem om u te helpen. Als u het wilt zorgen zij dat de maaltijden bij u in de koelkast worden gezet.

Op de volgende dagen wordt er bezorgd:

• Maandag
  • Donderdag

Het minimum aantal maaltijden per bezorgmoment is 2. Bestelt u 3 of meer maaltijden, dan is de bezorging gratis. De bezorgkosten bij levering van 2 maaltijden bedragen € 1,99.

banner2.jpg