Aanmelden

U kunt zich eenvoudig en snel aanmelden via telefoon of via het formulier onderaan deze pagina. Iedereen is welkom om gebruik te maken van de diensten van Stichting Smakelijk Eten.

Introductie aanbieding

Om u kennis te laten maken met Stichting Smakelijk Eten, bieden wij tijdelijk en eenmalig een speciaal maaltijdpakket aan. Dit maaltijdpakket bestaat uit 3 maaltijden die koelvers bij u worden afgeleverd door een van onze vrijwilligers. De kosten van dit pakket zijn € 9,50 en u zit verder nergens aan vast. Bevallen de maaltijden u, dan bezorgen wij in de toekomst graag een of twee keer per week heerlijke maaltijden bij u aan de deur.

Het maaltijdpakket kunt u aanvragen door telefonisch contact met ons op te nemen of door u aan te melden middels onderstaand (inschrijf)formulier. Het eerste pakket rekenen wij contant af. Daarna worden de maaltijden via automatische incasso betaald.

Direct inschrijven

U kunt zich telefonisch (06-27227608) of middels onderstaand formulier aanmelden. Een van onze vrijwilligers neemt vervolgens contact met u op om telefonisch alles door te spreken.

Het aanmelden, de introductie aanbieding en de afspraak met onze vrijwilliger zijn geheel vrijblijvend, u zit nergens aan vast.

banner2.jpg