Vrijwilligers

Buiten dat de Stichting Smakelijk Eten het belangrijk vindt dat er voor iedereen een gezonde maaltijd mogelijk moet zijn, is het sociale aspect eveneens een speerpunt. Stichting Smakelijk Eten werkt daarom met vrijwilligers die de maaltijden bezorgen en ook nog voldoende tijd hebben voor u. De bezorgers hebben een persoonlijke benadering en genoeg tijd om met u mee te denken. Zij kunnen u helpen met het invullen van de bestelformulieren en zijn ze uw directe contactpersoon met Stichting Smakelijk Eten. De vrijwilliger kan al uw vragen beantwoorden of u in ieder geval doorverwijzen naar de juiste persoon binnen de stichting. Onze vrijwilligers hebben natuurlijk ook nog een signaleerde taak.

Vrijwilliger worden?

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers die een paar uurtjes in de week tijd hebben om Stichting Smakelijk Eten te ondersteunen. Indien u interesse heeft, neem dan contact met ons op. Een eigen auto is een vereiste. Natuurlijk staat daar een kilometervergoeding tegenover evenals een kleine vergoeding voor uw inzet.

banner2.jpg